دوست داشتنی هایم

مَنِ رَها...

یِ روزی اوج میگیرم...یِ روز در همین نزدیکی...

دوست داشتنی هایم

به نام خدایی ک بزرگ است ب اندازه یمام نا تمام های دنیا....

خاکستری من این را تجربه کرده ام,ک وقتی با نام خدا شروع میکنی صبح َت را کلی حس دل انگیز زندگی در وجودت جاری میشود هر قدر ک قبلش دپرس و این صُبتا باشی...

خاکستری دندانم درد دارد:(

خاکستری پُرَم از ارزو های قشنگ برای عزیزانم...پرم از ارزوی سلامتی و جمعی گرم و سرحال برای اطرافیانی ک دوستشان دارم...

خاکستری تو ک میدانی...میدانی ک من اگر کسی را دوس بدارم برایش جان هم میدهم,کمند اما هستند کسانی ک دوستشان دارم ...

مث خاله جان و دختر وسطی اش,کمی کمتر هم دختر بزرگش :-D

مث عمه کوچیکه و دایی بزرگه و عمو کوچیکه و مث ...!

مادر و پدر و برادرا هم ک گفتن ندارد چون ک اول ِ اوّلِ لیستِ دوس داشتنی هایم هستند...

برای تمامشان سلامت و شادی و ارامش و توفیق و سعادت و موفقیت و کامروایی و این صُبَتا ارزو دارم خدای مهربانم...

مادر ناراحت و عصبی ست,چرا?! خب معلوم است...امروز ک چارشنبه سوریست پدرش نیست ک ب هم تبریک بگویند این روز را...پدرش نیست ک مادر ببیند صورت مهربانش را...

ای خدای مهربان...میدانم درد بزرگیست...غم بزرگیست...اما مادرم ایت...تحمل غصه اش را ندارم...نمیتوانم چشم های غمگینش را تاب بیاورم...ای خدای مهربان ک قادری و قهار...لطفن آرامش و خوشی ببخش ب قلب مادرِ عزیز تر از جانم...

ممنون خدا...:-*ماچ 

+راسی دیشب خواب های قرو قاطی ای دیدم,دسته ی عینکم را شکست,گفتم فدای سرت...خوشحالم ک تو شکستی اش:)

ب عقل خودم مشکوکم مَردُم:))

برای تمام مردم دنیا ارزوی بهترین ها را دارم برایشان...

دوستت دارم خدای مهربان....

دوستت دارم مادر عزیز تر از جان...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  27 / 12 / 1392برچسب:,ساعت 10:3  توسط badbadak